Es || Es la marca de los expertos aceiteros, de la tradición y el origen de las tierras del sur, que recoge la esencia de la cultura olivarera, de la mundialmente reconocida dieta mediterránea, del saber hacer transmitido de generación en generación, del trabajo en armonía del hombre con el campo y del respeto por lo nuestro, nuestra tierra, nuestro fruto, nuestro aceite de oliva.
Coosur tiene una dilatada historia de más de 50 años. Sus orígenes se sitúan en la provincia andaluza de Jaén, la mayor región productora de aceite de oliva de todo el mundo.
 
En || Is the brand of the oil experts, of the tradition and origin of the South of Spain. It collects the essence of our olive-growing culture, of the world-renowned Mediterranean diet, of the know-how passed down from generation to generation, of the work of man in harmony with nature and of the respect for what is ours, our land, our fruit, our olive oil. 
Coosur has a long history of more than 50 years. Its origins are found in the Andalusian province of Jaén, the largest olive oil producing region in the world. 
Trabajo personal / Personal Work